Op 1 aug jl was de allereerste dagelijkse lijnvlucht Dubai-Amsterdam !
van het grootste passagiersvliegtuig ter wereld; de A380.
Jeroen ging mee als passagier voor een 5 daags tripje naar Nederland.
Normaliter werkt hij op 1 van de 20 stuks A380’s in business-class.
Nu geeft hij een rondleiding…….


Prettige vlucht. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple zegt:

    Sjonge dat is met recht een ‘luchtkasteel’. Hoe komt het de lucht in hè! Die Jeroen heeft toch maar een leuk baantje.😉
    Groetjes, Mar

    Like

  2. klaproos zegt:

    leuk jan,
    je zult wel trots zijn
    ik kom via oma eens op je blog koekeloeren,

    Like

  3. greetje zegt:

    wat een mooi en luxe machientje Jan…..

    Like

  4. Billy zegt:

    de passagiers worden er wel in verwend, maar een ticket zal wel een prijzig geval zijn vrees ik…

    Like

  5. Indrukwekkend maar blijf toch liever op de grond😉

    Like

  6. oma zegt:

    Nou Jan,

    Wanner gaan we, even in mijn spaarvarken kijken LOL oma

    Like

  7. Leo's mening zegt:

    Deze machines komen dagelijks voorbij hier. En sinds kort komt er dan later in de middag nog een vanuit Qatar naar Amsterdam. Grootste passagierwsvliegtuig ter wereld, met veel luxe, maar dit soort zaken had men in de jaren veertig ook al aan boord van de toen net zo revolutionaire Boeing Stratocruiser, of voor de oorlog in de Short Empire vliegboten die Engeland verbonden met landen uit haar wereldrijk. Luxe voor de welgestelden. De ‘vanafprijs’ ticketkopers moeten met heel wat minder toe….

    Like

  8. rietepietz zegt:

    En tóch wil ik niet mee al lijkt het ruimtegebrek en de verveling op dit toestel wel mee te vallen, áls je maar geld genoeg hebt natuurlijk.” arme sloebers ” zullen zich ook in dit toestel wel op moeten vouwen;-)

    Like

Geef een reactie

