small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80

een man rijdt langs een stopbord. Een politie agent houdt hem aan en zegt: ‘weet u wat dit betekent?” “Het spijt me”, zegt de man, “maar om de hoek zit een rijschool. Misschien weten zij het wel”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een lange rij vrouwen stond geduldig voor een winkel te wachten. Een man probeerde voor te dringen, maar het boze geschreeuw deed hem achter in de rij aansluiten. Na een tijdje probeerde hij het opnieuw, maar weer kreeg hij de woede van de vrouwen over zich heen. Bij zijn derde poging werkten de vrouwen hem eigenhandig naar achteren. Hij gaf het op, trok zijn das recht, streek zijn verwarde haar glad en zei waardig: “Prima, dames, als u zich zo blijft gedragen, open ik de winkel niet.”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Schoonmoeder Martha komt huis en treft haar schoonzoon woedend aan, bezig zijn koffer te pakken.

‘Wat is er gebeurd, Frits?’ vraagt ze hem.
‘Wat er gebeurd is? Ik zal het je vertellen. Ik heb mijn vrouw een telegram gestuurd dat ik vandaag van mijn reis zou thuiskomen. En raad eens wat ik aantrof toen ik thuiskwam?
Mijn vrouw, ja mijn Marie, met een naakte vent in ons bed. Het is uit met ons huwelijk, ik ga er voorgoed vandoor!’
‘Rustig maar’ zegt mama ‘er is iets vreemds aan deze geschiedenis, jouw vrouw zou zoiets nooit doen. Wacht maar, ik ga even na wat er gebeurd is’.
Enkele ogenblikken later komt Martha breed lachend terug.
‘Zie je wel, ik dacht al dat er een eenvoudige verklaring voor is. Marie heeft jouw telegram nooit ontvangen.’!!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

En verder nog een hele prettige bevrijdingsdag. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Leo's mening schreef:

    Tja, J@n, waar je ze ook vandaan haalt, ze zijn altijd leuk. Zo ook nu weer. Een bevrijdende lach was jouw deel, alleen hoorde je het niet. Vandaar maar even hier neer geschreven..

    Like

  2. datzalwel schreef:

    haha, die laatste!
    Groetjes.

    Like

  3. Suske schreef:

    mijn schoonmoeder is net geland. vlug kijken wat er boven in ons bed ligt.

    Like

  4. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ze zijn weer leuk, sta je dan voor de winkel. oma

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Die laatste is natuurlijk de áller leukste maar over de rest ook niéts dan goeds hoor!

    Like

Geef een reactie

