8

7

6

5

4

3

2

1

Dat waren ze weer.

Nog een heel fijn weekend. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. rietepietz schreef:

    Niet te gelóven hoe dieren zichzelf in het nauw kunnen brengen ! Zielig maar ja , geen leuker vermaak dan leedvermaak natuurlijk;-)

    Like

  2. oma schreef:

    Ha Jan,

    En nu terug naar de vorige situatie.
    Dieren en mensen ze kunnen er soms wat van hoor. oma

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Hè, ik vind deze wel allemaal zielig hoor! Die olifant, hoe die kijkt en dan dat ezeltje….nou ja, eigenlijk allemaal! 😦 Ik hoop dat ze allemaal zonder schadelijke gevolgen weer op de been geholpen zijn.
    Fijne zondag Jan

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Het zit in de ingebakken nieuwsgierigheid van dieren. Toch even kijken of er achter dit tof dat nog iets eetbaars of leuks te vinden is….en dan zitten ze vast. Die Koala onder in de grille van die auto heeft een ander probleem….

    Like

  5. Blog Zonder Naam schreef:

    Ik kan het me levendig voorstellen……. Alleen die olifant in dat putje…..Hoe’st mogelijk!

    Like

Geef een reactie

