Doe dit alstublieft niet na, je bezorgt er iemand zo een harverlamming mee.
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Blog Zonder Naam schreef:

    Muizenvallen, water, steekvlammen…….. mmmmhwaaaa……… niet echt mijn soort manier van mensen wakker maken. Mijn man wil de kat(ten) nog wel eens op bed jagen om het vrouwtje te wekken. Als hij slaapt laat ik de telefoon overgaan: Daar reageert hij tenminste op. Een telefoontje kan namelijk hééééél belangrijk zijn. Door het geluid van een vuvuzela knort meneer gewoon heen.

    Like

  2. perikelen schreef:

    Hahahaha Dat zal je maar gebeuren…;-)
    Alles goed met jullie J@n…
    Liefs:Wilma.

    Like

  3. rietepietz schreef:

    Wie levensmoe is moet dit soort grappen bij mij uit halen…. ik sla ze de hérsenpan in!

    Like

  4. Suske schreef:

    of levenslang naar Antarctica verhuizen @rietepietz, wraak zou mijn deel zijn.

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Van je vrienden moet je het hebben, denk ik. oma

    ot, hij was wel gelukkig dat de ipod niet gestolen was. Nu was het ondertussen toch een ouder type geworden, dus tja.

    Like

Geef een reactie

