Wat hebben we er toch mee? Ons voor veel geld door elkaar laten gooien.
Maar het is wel lekker spannend!
Fijne dag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Mathilda schreef:

    Puhhh… šŸ˜€

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Het mag dan leuk lijken, ik hoef niet zo nodig….vreselijke dingen….

    Like

  3. vreselijk….. kreeg je mij niet in pfffff

    Like

  4. Suske schreef:

    niets voor mij om daar in te zitten. ik kijk liever.

    Like

  5. datzalwel schreef:

    Voor geen goud, ik krijg al kriebels in mijn buik met alleen maar er naar kijken.
    Groetjes.

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Dit zou Ć”bsoluut m’n dood zijn;-)

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Mens wil graag de grenzen aftasten, en misselijk worden.
    Ben niet zo’n held. oma

    Like

Geef een reactie

