Het Amerikaanse bedrijf Kohler heeft een ‘high-tech’ wc gemaakt. Je bent vanaf nu van alle gemakken voorzien. De wc ‘De Numi Comfort Height’ heeft bluetooth, een SD-kaartlezer, een soort ambilight en een afstandsbediening met aanraakscherm. De wc is dan ook niet goedkoop. Het ding kost meer dan 5.000 euro. Maar je krijgt nog meer voor je geld. De wc heeft een externe FM-antenne, kan muziek afspelen en laat gebruikers die zitten te poepen of plassen hun eigen playlist maken. Ook kan je je eigen gezellige welkomstboodschap instellen en kan de wc je voeten verwarmen, aldus Tweakers. Een bezoekje aan de wc wordt nu een ervaring om nooit meer te vergeten.

En verder nog een fijne nieuwe week. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Het zal allemaal wel, maar ik ben best tevreden met mijn eigen pleetje hoor. 🙂
    Daar kan ik op mijn gemak een sudoku doen. 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    In de aanbouw van de oude schuur achter de boerderij bevindt zich nog en toilet uit (waarschijnlijk) 1865. Een soort van stenen bak met daarboven een houten plank met daarin een rond gat met deksel. Nog steeds functioneel overigens en…… heel waterbesparend. Je hoeft namelijk niet door te trekken! De boodschap valt zo in de gierput! Over hygiëne valt te twisten, maar deze ‘doos’ werkt wel, zelf tijdens een computerstoring!

    Like

  3. Dat zou voor mij allemaal niet hoeven Jan,
    geef mij maar een gewoon toilet, daar ben ik tevreden mee.

    Like

  4. datzalwel schreef:

    haha bZN sommige dingen van vroeger zijn misschien nog iets voor de millieu beweging, een prima doos alleen in de winter wel wat koud. Geef mij toch maar onze eigen wc koude voeten los ik wel op met sloffen of een paar dikke sokken.
    Groetjes.

    Like

  5. riet(je) schreef:

    hihi, ik ben ook tevreden met m’n eigen pleetje…………..fijne Koninginnedag hé? liefs rietje

    Like

  6. Billy schreef:

    ik denk dat een bezoekje aan dit toilet meer zal kosten dan 0,5 euro zoals gebruikelijk is bij openbare toiletten… 🙂

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Heel leuk, maar ik zit er niet op te wachten.
    Nog meer knopje en lampjes, voor je het weet heb je in je broek gekakt.
    Ja morgen gaan ze vroeg op voor de verkoop, hij heeft weer genoeg. oma

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Ik denk dat je tóch in de problemen komt met deze WC…,. tenzij je alleen woont, want zie hiér de mensen maar vanaf te krijgen , die deur blijft gewoon op slot als er iemand op zit 😉

    Like

Geef een reactie

