12

11

10

9

8

7

Nogmaals, hoe krijgen ze het voor elkaar!?

Prettig weekend! Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Af en toe zijn het net mensen, hoe wel een beetje zielig wel weer leuk om te zien in de hoop dat de filmer ze ook gaat helpen nadien.
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Jeetje…hoe komt dat schaap nou toch helemaal bovenop het dak….? En de rest ook, hoe krijgen ze het voor elkaar? 🙂
    Fijn weekend Jan.

    Like

  3. zou dat echt zijn dat het schaap boven op het dak komt??? zo ja, wel knap

    Like

  4. rietepietz schreef:

    Ja , dat is een goeie vraag , Hoe komt zo’n schaap nou op het dak terecht;-)

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dacht dat mensen zich alleen in alle bochten konden wringen.
    maar een schaap op het dak is wel apart. oma

    Like

  6. Billy schreef:

    hahaha, best grappige zichten!
    Maar hoe ze in die situatie verzeild raakten…?

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Als je zelf huisdieren hebt kijk je vrijwel nergens meer van op……..:)

    Like

  8. Blog Zonder Naam schreef:

    Ik kan ze me allemaal in het echt levendig voorstellen….. Ook dat schaap dat eerst door de hoogwerker op het dk gezet is.

    Like

Geef een reactie

