Welliswaar weer een reclamefilmpje, maar toch weer leuk genoeg om op mijn weblog te zetten vond ik.
Als je het niet tig keren op een avond hoeft te kijken tenminste.
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Leo's mening schreef:

    Dit is intussen een grote hit op YouTube….Ook al zo’n sociaal medium waar veel mensen de nodige zaken plaatsen ter vermaak van anderen J@n…..:)

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Hardstikke leuk , inderdaad voor en keer of 3.
    Groetjes.

    Like

  3. oma schreef:

    Ha Jan,

    hij is leuk gemaakt, ga er ook eens staan, water drink ik wel uit de kraan. oma

    Like

  4. heel erg leuk Jan,

    heb vandaag mijn nieuwe notebook gekregen met
    Windows8 en Office2013 er op,

    pfff.. waar ben ik aan begonnen???

    Alles zo anders, dit wordt puzzelen en uitzoeken.

    Like

  5. miss Marple schreef:

    Hartstikke leuk bedacht deze reclame. Dat zijn idd reclamefilmpjes waar je met plezier naar kunt kijken.
    Groetjes, Mar

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Héél grappig, lijkt me nog een heel karwei om zoiets in elkaar te zetten !

    Like

Geef een reactie

