Ongelooflijk mooi, jammer dat het er vaak zo koud is.
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    En schitterend gefilmd!!!!
    Groetjes.

    Like

  2. oma schreef:

    Ha Jan,

    Een mooi land met nog ruimte en schone lucht.
    Het noorderlicht zou ik ook nog wel eens willen zien.
    Ach, de kou zijn we wel een beetje gewent. oma

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Ongelooflijk mooi! Ik heb helaas nog niet het hele filmpje gezien want ik ga nu mijn bedje opzoeken, maar ik kom morgen nog ff terug om de andere helft te bekijken!!
    Groetjes, Mar

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Ik ben er een paar maal geweest. Veel bomen, ruimte, muggen, en naar ik ondervond een beetje arfstandelijke mensen. En in de winter nauwelijks zonlicht. Moet je maar tegen kunnen…

    Like

  5. rietepietz schreef:

    O ja , Zweden moet een eldorado zijn voor natuurlijk liefhebbers , het lijkt me een érg mooi land !

    Like

Geef een reactie

