Tja, dat krijg je als je de eigen ogen niet gelooft. 😉

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Grappig filmpje. Dat er mensen nog echt in tuinen, ik had mooi door gereden! 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Billy schreef:

    hahaha, goed gevonden!

    Like

  3. hihihi….heel erg leuk Jan!

    Like

  4. Suske schreef:

    ik weet niet echt wat ik zou doen, maar ik denk dat ik ook om zou rijden.

    Like

  5. datzalwel schreef:

    Mooie ouderwetse kwajongens streken.
    Groetjes.

    Like

  6. hartelijkehothulk schreef:

    Super leuk
    Hoewel die laatste ?????

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ja, je denkt toch even na, zelfs met bril. oma

    Like

  8. rietepietz schreef:

    beetje flauw eigenlijk wel, maar ja er blijken dus mensen in te trappen!

    Like

Geef een reactie

