Mensen lopen op hun gemak in het winkelcentrum De Barones in Breda als ineens wat vreemde snuiters voorbij komen. Het zijn de bekende karakters uit de Nachtwacht. In deze flashmob, inclusief muziek, wordt aandacht gevraagd voor de heropening van het Rijksmuseum. Sinds 13 april is hét museum van Nederland weer open.

De moeite waard om het te beleven nietwaar.
Fijne dag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Dat hebben ze leuk bedachten goed gedaan! 🙂
    Trusten Jan

    Like

  2. erg leuk bedacht, fraai om te zien,
    zonnige groetjes, Greetje

    Like

  3. Joke schreef:

    Prachtig , meer dan de moeite waard. Behalve de kip.
    Groetjes.

    Like

  4. Rietepietz;-) schreef:

    Wauw…. dát is knap gedaan, had ik bést om me heen willen zien gebeuren,klasse!

    Van de borden eromheen wordt ik dan weer niét blij, de bank laat mij dus óók al meebetalen aan de verbouwing van het rijksmuseum , alsof er aan het Ned. elftal al niet genoeg geld over de balk gegooid wordt !

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Een heel leuke manier van reklame maken, opeens is het dan leuk. oma

    Like

  6. Billy schreef:

    dit is een aankondiging die kan tellen…
    Mooi!

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Zouden ze dit in meerdere winkelcentra hebben gedaan. Want waarom slechts in Breda? Ik heb ze hier in de omgeving never-nooit gezien. Maar wij hebben dat museum natuurlijk zowat in de achtertuin staan…

    Like

Geef een reactie

