small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80

Op een ochtend vind een jogger een tennisbal in het park, hij kijkt in het rond of de bal misschien van iemand was maar zag voor de rest niemand dus stak hij de bal in zijn broekzak. Op weg naar huis stopt hij bij het zebrapad, wachtend tot de lichten zouden veranderen. Een blondje komt naast hem staan, ze kon het niet helpen en vroeg “Wat is dat?” al wijzend naar zijn broek “Een Tennisbal” antwoordt de jogger een beetje ongemakkelijk. “Mijn god!” zegt het blondje “dat moet wel heel pijnlijk zijn, ik zelf had ooit eens een tennisarm!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een man belt de dieren arts op en zegt: “Binnen een paar minuten komt mijn vrouw binnenlopen met onze oude poes. Kan u haar zo pijnloos mogelijk laten inslapen?” De dierenarts antwoordt: “Dat kan zeker meneer, maar zal uw poes de weg dan nog wel terug vinden?”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

We hebben een nieuwe machine op de sportschool, ik heb deze zeker een uur lang gebruikt totdat ik me ziek begon te voelen. Het is echter een top machine en heeft werkelijk alles. Mars, Twix, Kit kat, Snickers enz.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Elk jaar bezoekt de gevangenisdirecteur alle gevangene in hun eigen cel. “Je weet dat je moet op staan als de directeur je cel binnenkomt he?” wijst de cipier de gevangene terecht.
“Opstaan?” vraagt een gevangene “Ik dacht dat ik veroordeeld was om hier te zitten”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En verder nog een prettige zondag. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Joke schreef:

    Logisch toch?? Zou je op bijna elk mopje kunnen zeggen. Heel goed weer.
    Groetjesa.

    Like

  2. oma schreef:

    Ha Jan,

    Heb weer tranen in mijn ogen van het lachen. oma

    Like

  3. Miss Marple schreef:

    Ojee….ik ben toch blij dat ik een andere dierenarts heb! Ze zijn inderdaad weer leuk Jan. 🙂 Groetjes, Mar

    Like

  4. Suske schreef:

    ik wil ook zo’n dierenarts 🙂

    Like

  5. Leo's mening schreef:

    Keurige, subtiele mopjes J@n, een lentezondag waardig….:)

    Like

  6. dat was weer even lachen Jan, fijne zondag

    Like

  7. Rietepietz;-) schreef:

    Gelukkig zijn de mopjes wel tot maandag houdbaar, en zijn ze leuk gebleven 😉

    Like

Geef een reactie

