6

5

4

3

2

1Je vraagt je af hoe ze in deze toestand kunnen komen.

Volgende week heb ik er nog wat

Prettig weekend. Houdje.

 

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Allemachies….hoe krijgen ze het allemaal voor elkaar! Of…..zou de fotograaf dat stiekempjes gedaan hebben voor een paar mooie foto’s…?? 😉
    Groetjes en een fijn weekend Jan.

    Like

  2. Blog Zonder Naam schreef:

    ……..Tja, en dan hang je….. of sta je te kijk als dier zijnde en dan wordt je ook nog eens op de kiek gezet! ( en door J@n op zijn blog gezet)
    Over animal-stress gesproken!

    Like

  3. jeetje…. ongelooflijk, wel prachtig om te zien.
    Wens je een mooi en zonnig weekend toe Jan,
    groetjes Greetje

    Like

  4. Joke schreef:

    Daar is de dieren politie goed voor, hier kunnen ze goed werk doen. Hoe komt dat schaap in hemelsnaam zo hoog aan die draad? Je zou er bijna kwaadwilligheid in vermoeden.
    Groetjes.

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Hoe krijgen ze het voor elkáár! Zo zie je maar weer dat niet alleen mensen wel eens domme dingen doen;-)

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Ik hou mijn hart vast tjee en idd hoe doen ze het hahaha 😉

    Like

  7. Billy schreef:

    ik denk dat er toch wel wat gefoefel met photoshop aan te pas kwam…

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Blijkt maar weer dat niet alleen mensen onhandig zijn.
    Hopelijk komt onze kat niet zo vast te zitten. oma

    Like

  9. Leo's mening schreef:

    Dieren hebben soms wat wonderlijke logica….dat zal het zijn….

    Like

Geef een reactie

