Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee.

Van mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van.

De gynaecoloog gaf aan zijn hoogzwangere patiënte volledige persvrijheid.

Een man maakt je eerst het hof en leid je dan om de tuin.

Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.

De cursus lassen voor beginners is afgelast.

Bij de slankheidsclub zijn 3 nieuwe leden aangekomen. Maar er zijn er ook 3 afgevallen.

Een paar maanden na de amputatie van zijn been, steekt deze man reeds op eigen houtje de straat over.

De situatie van de dakloze analfabeten is niet om over naar huis te schrijven.

Een van de twee drielingen vierde op de vijfde van de zesde maand zijn zevende verjaardag.

Als je niet buiten roken kunt, ga dan maar buiten roken.

Hij wacht op een levertransplantatie, maar de levertijd is wel 8 maanden.

Edelachtbare, als u wilt dat ik rechtsta, zal ik mij daarbij neerleggen.

Tip voor vakantiegangers: Span je niet in.

Wat doen weekdieren in het weekend?

Bestaan er wegwerpboemerangs?

Het grote aantal werkongevallen in de houtzagerij wordt veel te gemakkelijk door de vingers gezien.

Bij de geboorte van hun eerste kind worden man en vrouw op slag ouder.

Roken: het blijft een teer onderwerp.

Beroepskeuzeadvies: Word bokser, meer kans op slagen.

Cursus rietdekken is afgelast, riet is ziek.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Prettige dag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Hoe komen ze erop!!! Leuk bedacht die woordspelingen. 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  2. hihi…. leuk allemaal Jan…
    welterusten en slaap lekker
    fijne vrijdag toegewenst, Greetje

    Like

  3. roadlaura1969 schreef:

    Waarom naar de bekende weg vragen, als je de weg al weet 😉
    Fijne vrijdag groetjes Laura

    Like

  4. cjweblog schreef:

    Ze zijn leuk.

    Like

  5. Joke schreef:

    Prachtig gevonden, de laatste is wel ondeugend.:-)
    Groetjes.

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Leuke woord spelletjes, begon te lezen als een verhaal. oma

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Met dit soort woordspelingen maak je mij altijd blij, áltijd genieten met een grote glimlach!

    Like

  8. Billy schreef:

    hahaha, ze zijn goed, J@n!

    Like

  9. Leo's mening schreef:

    Mooie woordgrappen J@n….

    Like

Geef een reactie

