Hier zie je een stukje precisie sloopwerk.
Hou breek je een wolkenkrabber af zonder de gebouwen in de omgeving te beschadigen?

Zo dus!
Fijne dag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Enorm!!Een voor een de stenen afbreken was ook niet echt een optie, maar ik ben toch blij dat ik niet de directe buurman was met dat stof.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Pfffffffffffffffff……een beetje stoffig is dat wel!!! Ze zullen daar meteen aan de schoonmaak moeten. 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  3. Leo's mening schreef:

    9-11 all over again…..maar dan nu met opzet zo gedaan….

    Like

  4. ongelooflijk wat ze allemaal kunnen……pff, veel stof…

    Like

  5. Blog Zonder Naam schreef:

    Inderdaad precieziewerk….. In het Midden-Oosten huren ze daar een paar piloten voor in! Knap stukkie vakwerk!

    Like

  6. cjweblog schreef:

    Dat is snel. Hier in het dorp zijn ze al 3 maanden bezig met het slopen van een flatgebouw en het staat nog steeds recht overeind.

    Like

  7. hartelijkehothulk schreef:

    Krijg er een Twin Tower gevoel bij.

    Like

  8. Billy schreef:

    de omgeving was toch ontruimd mag ik hopen?

    Like

  9. rietepietz schreef:

    Alsof de toren door de grond zakt van schaamte zou je bijna zeggen!
    Knap staaltje sloopwerk !

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zeker een knap staaltje sloopwerk.
    Doe me aan de twin towers denken. oma

    Like

Geef een reactie

