small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80

 

Iemand vraagt aan een cafébaas: “hebt ge een plastieken zak?”
De cafébaas: “Nee, ’t is al erg genoeg dat ik valse tanden heb!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

De apotheker zegt: “Wij hebben shampoo voor vette haren, shampoo voor droge haren, shampoo voor normale haren, …”
De klant onderbreekt hem: “Heeft u ook shampoo voor vuile haren?”.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

‘Thuis bidden wij altijd voor het eten’, zegt Janneke tegen haar vriendinnetje, doen jullie dat ook?’ ‘Nee hoor, mijn moeder kan goed koken!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dokter: ‘Mevrouw, drie maanden geleden, toen u dat hartinfarct kreeg, heb ik u verboden om trappen te lopen. Nu bent u zover hersteld dat u weer trappen mag lopen. ‘Gelukkig, dokter, want het begon me knap te vervelen steeds langs de regenpijp naar mijn slaapkamer te klimmen!’

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Omdat het regende, mocht Jelle bij zijn buurjongetje op zolder spelen. Op een gegeven moment moest hij naar de wc, die een etage lager was. ‘Ik wijs je de weg wel even’, zei zijn buurjongetje. Ze daalden de trap af en kwamen voorbij de slaapkamer van de moeder, die zich uitgebreid zat op te maken. Aandachtig bleef het tweetal kijken. Moeder had niets in de gaten. Toen zei Jelle: ‘Papa zegt: Dat is net zoiets als bij een gebruikte auto de kilometerteller terugdraaien!’

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dat was het weer, fijne zondag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Dat had de vader bij de laatste mop goed gevonden.
    Groetjes.

    Like

  2. voor het slapen gaan nog even je leuke mopjes gelezen,
    ze waren weer goed Jan,
    maak er een mooie zondag van,
    groetjes Greetje

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Grijnzzzzzzzz…….ik zie het voor me, een vrouw die langs de regenpijp naar boven klimt! 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Geweldig J@n, deze lentedag kan nu al niet meer stuk….

    Like

  5. riet(je) schreef:

    ze blijven leuk, jouw mopjes…….fijne zondag, liefs riet(je)

    Like

  6. Suske schreef:

    Alle 5 vind ik leuk
    prettige zondag

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Ik ben gék op die “letterlijke” grapjes uit de eerste vier mopjes , maar de laatste krijgt ook heus wel een grijns op m’n gezicht!
    Gelukkig maar want lachen zet de teller minsten een jaar terug;-)

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    weer een gezellige afsluiter van de zondag, met zon. oma

    Like

  9. Dwarsbongel schreef:

    Dat was weer lachen! Waar haal je ze toch allemaal vandaan?
    Goedgaan!

    Like

Geef een reactie

