Het zijn toch ware kunststukjes, die straattekeningen!
Prettig weekend. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ongelooflijk knap dat iemand dat zo kan tekenen allemaal!!!
    Ik wens je weer een fijn weekend Jan.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. ja Jan, echte kunststukjes, erg mooi om te zien.
    geniet van het mooie weekend,
    onze fietsen staan in de startblokken……

    Like

  3. Dwarsbongel schreef:

    Je zal maar ergens rijden en een straat indraaien die ze zo hebben behandeld…
    Knap gedaan!

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Heel knap, ik denk dat niemand expres hier over gaat lopen.
    Groetjes.

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Heel knap om zo een tekening op een plat vlak te maken, soms denk je ik val erin. oma

    Like

  6. Leo's mening schreef:

    Fraai hoor. Bij het ‘kopplaatje’ keek ik echter niet naar de tekeningen….sorry…..:)

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Er zitten héél wat tekeningen bij waar ik spontaan hoogtevrees bij zou krijgen, wat onwijs knap getekend allemaal!

    Like

  8. Billy schreef:

    prachtig!
    Ik zou zoiets eens in het écht willen zien

    Like

Geef een reactie

