Het gaat allemaal goed, maar ik zou je toch op het hart willen drukken om dit niet na te doen!
Fijne dag nog. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Wat een waaghalzen zijn dat toch! Nee hoor Jan, ik doe het ze niet na, niet gezien!!! 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Niet gezien moet natuurlijk zijn: mij niet gezien!!!
    Er ging vanalles fout want mijn laptop ddoet zo raar. 😦

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Ik denk er maar niet bij na hoe vaak het verkeerd is gegaan en dan is het toch wel heel leuk en heel knap wat ze doen.
    Groetjes.

    Like

  4. Ik weet niet wie of wat je het idee heeft gegeven dat iemand uberhaupt na zo willen doen?
    Ik althans niet…..

    Like

  5. wat een waaghalzen Jan, nee hoor…zou niet in me op komen zoeist na te doen,
    fijne dag verder

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Nou ikben al blij als ik loop dat ik níet struikel hahaha dus laat ik daar maar niet aan beginnen 😉

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zal je waarschuwing niet in de wind slaan, ben bang dat ik er zonder brokken niet vanaf kom. oma

    Like

  8. rietepietz schreef:

    maak je over mij maar geen zorgen J@n, ik heb er niéts bij gezien dat ik zou willen proberen;-)

    Like

  9. Billy schreef:

    voor heel wat stunts zullen er veel oefeningen en mislukkingen aan vooraf gegaan zijn…

    Like

Geef een reactie

