En laat mij nou altijd gedacht hebben dat alleen mannen maar van zulke gekke streken uithaalden……..
Niet dus.
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ja Jan….dit is nou een vrouw met ballen!!! 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  2. pffff…… dit is toch voor de zotten Jan,
    hoe halen ze het in hun hoofd

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Er word wat uit de kast gehaald voor zo,n waaghals. Twee trucs een heli een cameraman ambulance stand by.
    Groetjes.

    Like

  4. roadlaura1969 schreef:

    Mij niet gezien hahaha, maar je moet het maar durven; -)

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Vrouwen durven ook steeds meer, soms wel meer dan mannen. oma

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Je hebt natuurlijk zowél gestoorde mannen als vrouwen 😉 maar ze had in ieder geval nog wel zóveel hersenen dat ze aan een “draadje” zat 😉

    Like

  7. Billy schreef:

    wat hopen ze met zoiets te bereiken?

    Like

Geef een reactie

