small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80De verzorger van de dierentuin geeft een rondleiding. Ze komen aan bij een tamme leeuw en iedereen mag hem eventjes aaien, maar niet iedereen durft dus haalt de verzorger de bezoekers over om het tamme beest toch te aaien. “U hoeft niet bang te wezen, hij is zo mak als een lammetje en is met de fles groot gebracht” zegt de verzorger.

Waarop een oplettende bezoeker zegt: “Ik ben ook grootgebracht met een fles, maar een sappig biefstukje of een lekker koteletje gaat er altijd wel in!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een boer is op zijn grond bezig als ineens een man hem aanspreekt “Mag ik over uw land lopen, dan kan ik de trein van kwart over 12 nog halen”

“Geen probleem” zegt de boer “als de stier je ziet haal je die van 12 uur ook nog wel”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vrouw: “Jij als man zijnde denkt ook alleen maar aan voetbal, ik durf te wedden dat je de datum van onze huwelijk zelfs vergeten bent.”

Man: “Echt niet, dat was op de dag dat Feyenoord met 3-0 van Ajax had gewonnen!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een Hollands gezin telt 3 kinderen waaronder 2 jongens en 1 meisje. De oudste zoon komt thuis van een dag school en zegt: “Pa, ik weet het zeker! Ik ben homo.” Zijn vader die iets teleurgesteld is zegt “Goed, daar kan ik niks aan veranderen het is zoals het is” Niet veel later komt zijn andere zoon binnen en zegt “Vader, ik moet je iets vertellen, ik ben homo.” Pa is flink teleurgesteld en schreeuwt boos “Is er dan niemand die van meisjes houdt?!” waarop zijn dochter zegt “Ja, ik wel!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Fijne Pasen.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Grinnnnnnnnn…..pa ook weer blij…!!!! 😉
    Fijne paasdagen Jan en Joke
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Joke schreef:

    Weer goed als gewoonlijk.
    Groetjes. Joke.

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    ‘K ben inmiddells uitgelachen!!!!!!!!!

    Like

  4. ze waren weer leuk Jan,
    wens jullie fijne paasdagen toe,
    groetjes Greetje

    Like

  5. Leo's mening schreef:

    Keurig nette humor op deze Paaszondag, en zo hoort het ook…… Alleen…..Ajax verslaan met 3-0? Dat zou men bij Feyenoord graag nog eens meemaken….

    Like

  6. Suske schreef:

    leuke mopjes alweer. nog een fijne avond J@n.

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Het zit blijkbaar in de familie. oma

    Like

  8. Joke schreef:

    Hallo!!! Ik zie dat ik al gereageerd heb. Alzheimer light? Maar leuk zijn ze.

    Like

  9. rietepietz schreef:

    Ze zijn weer hartstikke leuk en kunnen ook onder “de Paasboom”verteld worden 😉

    Like

  10. VoorHetBlogGezet schreef:

    Haha, een echt doorsnee Hollands gezinnetje dus…

    Like

Geef een reactie

