Mijn voertuigplaatjes zijn op, hier dus wat plaatjes waar je die voertuigen zou kunnen gebruiken:

6

5

4

3

2

1

En verder maak er wat van met die frisse Paasdagen en denk aan de klok!

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ik ga daar toch maar niet naartoe Jan, ik gebruik mijn voertuig liever hier. ๐Ÿ˜‰
    Groetjes en een fijn weekend.

    Like

  2. het zijn mooie plaatjes om te zien, maar er heen gaan?….nee niets voor mij.
    Wens jullie fijne paasdagen toe Jan,
    groetjes Greetje

    Like

  3. Billy schreef:

    prachtige uitdagingen!

    Like

  4. oma schreef:

    Ha Jan,

    De mens legt ook overal wegen aan, niet goed, dan kwaadschiks.
    Een voorloper op de komende show ๐Ÿ™‚ oma

    Like

  5. roadlaura1969 schreef:

    O op die 4 de weg zou ik wel willen toeren de rest is me net iets te gewaagd ๐Ÿ˜‰
    Fijne paasdagen ๐Ÿ˜€

    Like

  6. VoorHetBlogGezet schreef:

    Er leiden vele wegen naar Rome Jan. Je hebt weer mooie kiekjes bij elkaar weten te vinden. Voor jullie fijne Paasdagen. Groetjes Ria

    Like

  7. Blog Zonder Naam schreef:

    Met zulke wegen blijf ik liever thuis….. op de vlakke grond.

    Like

  8. rietepietz schreef:

    De meeste zou ik nog niet eens durven wandelen. laat staan dat ik met die grote auto’s zou durven rijden !

    Like

Geef een reactie

