aaaaaa

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. op dit moment sneeuwt het hier, bij jullie ook??

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Mooi paasplaatje Jan en ik wens jou en Joke ook fijne paasdagen. Ben je weer helemaal opgeknapt? Hier sneeuwde het vanmiddag een beetje, maar nu niet meer.
    Groetjes.

    Like

  3. riet(je) schreef:

    fijne paasdagen met veel zon! liefs rietje

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    jullie ook J@n, en goed dat je het nog even zegt van die klokken. Raak ik tenminste weer een week of wat fysiek van de leg…..haha!

    Like

  5. Raaf alias Vlinder schreef:

    Wat een mooi vrolijk plaatje Jan;)
    En wij wensen jullie ook vanaf hier,hele fijne Paasdagen toe!
    Liefs, Jeroen en Raaf

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Ik ben bang dat we het zonder zo’n fleurig bloementapijtje zullen moeten doen maar natuurlijk wens ik jou en Joke fijne Paasdagen!

    Like

  7. roadlaura1969 schreef:

    J@n dank je ook voor jouw en je familie hele fijne Paasdagen en ben ik blij dat ik ff langs kwam anders was ik de klok vergeten 😀

    FIjne paasdagen groetjes Laura

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ook heel mooie Paasdagen gewenst, met wat zon als het kan. oma

    Like

  9. Billy schreef:

    een uurtje vroeger naar huis komen dan zeker?

    Jullie ook een fijne Pasen, J@n!

    Like

Geef een reactie

