Hoe krijgen ze het voor elkaar?

Ik vond hem leuk genoeg om hem jou ook te laten zien.

De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ik vind het niet leuk Jan…..maar geweldig,
    dank je voor het delen,
    welterusten

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Gaaf zeg, idd…hoe krijgen ze het voor elkaar!? 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Oei, wat een naar hoestje heeft die motor…. Gelukkig maar dat íe nog kan rijden.
    Knap gemaakt filmpje!

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Wat een verrassend einde. De eigenaar is zo verguld met zijn motor dat hij er tegen praat.
    Ik zie het voor me.
    Groetjes.

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Hij is erg leuk, vooral het hoestje.
    En een echte Engelse motor. oma

    Like

  6. Leo's mening schreef:

    Als liefhebber van SF en Fantasy-films heb ik al heel wat staaltjes technisch filmvernuft gezien….deze is zeker ook leuk!

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Wat onwijs knap gedáán ! vraag niet hoe het kan …maar geniet ervan;-)

    Like

Geef een reactie

