small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80

 

Een gynaecoloog ziet zijn werk niet meer zitten. Hij besluit zich te laten omscholen tot automonteur. Na 2 jaar cursus moet hij examen doen. Voor zijn gevoel gaat het perfect en het is dan ook geen verrassing voor hem dat hij slaagt. Maar hij is wel ontzettend verbaasd over het aantal punten dat hij heeft gehaald, namelijk 200! Terwijl iedereen weet dat je maximaal 100 punten kunt behalen. Hij vraagt de examinator om uitleg. “Ik heb je 50 punten gegeven voor het correct demonteren van de motor en 50 punten voor het correct monteren van de motor. En honderd punten extra, omdat je alles via de uitlaat hebt gedaan.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een vrouw komt bij de dokter met een blauw oog, en vertelt: “Ik kreeg klappen van mijn man, omdat ik sliep tijdens het toneelstuk.” De dokter vraagt: “Maar dat is toch geen reden om u te slaan?” De vrouw antwoordt: “Eigenlijk wel, want ik sliep met de regisseur…”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een deurwaarder belt aan. Er wordt niet opengedaan. Dan zegt hij via de intercom: ‘Doe open. Ik weet dat u thuis bent, want ik heb uw auto in de garage zien staan.’ Boven gaat een raam open en er wordt geroepen: ‘Jammer voor jou, want ik ben lopend weggegaan!’

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een vrouw loopt met haar bulldog over straat. Ze komt een jongetje tegen. Die trekt een heel vies gezicht. Vrouw: “Waarom trek je zo’n vies gezicht?” Het jongetje wijst naar de hond en zegt:”Hij begon!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En verder nog een prettige zondag. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Grijnzzzzzz…het zijn weer mooie moppen zo vlak voor het slapen gaan. 🙂 Slaap lekker Jan en een fijne zondag.

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Even wat humorvolle warmte op deze kille zondag!

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Geinig!!
    Groetjes.

    Like

  4. rietepietz schreef:

    Je moet er niet aan dénken dat een automonteur zich om laat scholen tot gynaecoloog 😉

    Like

  5. oma schreef:

    Ha Jan,

    Gelukkig weer gelachen, is wel nodig met de kou. oma

    Like

  6. Inge schreef:

    Leuke moppen 🙂 Die gyneacoloog alias automonteur is super!!!!

    Like

Geef een reactie

