42

41

40

39

38

Dit zijn dus de laatsten van de serie die ik in voorraad had.

Prettig weekend. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ze zijn weer heel byzonder Jan, vind de derde wel leuk,
    wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker, Greetje

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Zo…is de voorraad uitgeput…?? Doe mij die tweede maar Jan! 🙂
    Groetjes en een fijn weekend.

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Het zijn wederom unieke examplaren! Ik ben benieuwd waar je ons volgende week op tracteerd, qua foto’s dan hè!!!!

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Ik stap bij Mar in, voor mij ook de tweede.
    Groetjes.

    Like

  5. roadlaura1969l schreef:

    De aller eerste vind ik een mooie de andere niet zo wel speciale uitvoeringen stuk voor stuk 😀

    Fijn weekend

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ach er komen er vast wel meer. de eerste is wel heel grappig.
    Zal wel door het verlangen naar de zon zijn. oma

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Die eerste lijkt me wel iets , daar kan ik wel iets mee !

    Like

Geef een reactie

