Overbodig is het beslist nog niet zoals je ziet.
Dit is er weer een uit de categorie leuke reclames.
Maar niet ‘tig’ keer op een avond!
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Tja….je kont afvegen met een I-pad gaat een beetje moeilijk. ๐Ÿ™‚
    Maar hij is weer leuk Jan.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Tja, niet alles is digitaal bruikbaar….leuk!

    Like

  3. Blog Zonder Naam schreef:

    Het lijkt me een interresante vraag: …….en wat deed u toen het papier op was?
    Misschien kunnen we daar nog lering uittrekken…. Want het is een probleem….dat niet met een i-padje op te lossen is!

    Like

  4. Inge schreef:

    Ge WEL DIG ๐Ÿ™‚

    Like

  5. hahaha….. leuk Jan,
    fijne dag verder

    Like

  6. datzalwel schreef:

    Ik vind hem ook gewel;dig, zeker dat het zo’n betweter overkomt ๐Ÿ™‚
    Groetjes.

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Tja , daar zit je dan…;-) hij is kei leuk!

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Papiertje van eigen deeg. oma

    Like

  9. Dwarsbongel schreef:

    Hij is leuk, hij is kinky – dus ik herinnerde me meteen een fraaie song van Kinky Friedman, met een enigszins gerelateerde inhoud “Men’s room, L.A.” : http://www.youtube.com/watch?v=1OYvyBeWX04 en de (Engelse) tekst kun je nalezen op: http://www.metrolyrics.com/mens-room-l-a-lyrics-kinky-friedman.html
    Ook zo’n raar probleem…

    Like

Geef een reactie

