small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80

Een man die naar de bioscoop ging zag tot zijn verbazing in de rij voor hem een dame zitten met een grote hond. Nog vreemder was dat de hond tijdens de hele film telkens lachte op het juiste moment. “Neem mij niet kwalijk,” zei de man tegen de vrouw”. “maar wat ongelooflijk dat uw hond zo om die film moet lachen.” “Het verbaast mij ook” zei de vrouw” het boek vond hij niks!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vraagt de juf: “Jantje, heeft je vader je nu alweer geholpen met je huiswerk?” Zegt Jantje: “Nee hoor Juf, deze keer heeft hij het helemaal alleen gemaakt!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een Belg tankt in Holland bij een selfservice station. Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna in paniek weer binnen. “Alez”, zegt hij, “nu heb ik mijne voiture gesloten en de sleutels erop laten steken”. “Geen paniek”, zegt de bediende, “dat gebeurt wel vaker. U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee. Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen om niets te beschadigen, en met het ijzerdraadje hengelt u het pinnetje van de deur open”. De Belg is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten. Vijf minuten later komt een Hollander binnen. “Wat ik nu toch heb meegemaakt”, zegt hij verbaasd tegen de bediende. “Nou, wat dan?” vraagt deze. “Staat er buiten een Belg met een ijzerdraadje zijn deur open te hengelen!” “En?” vraagt de bediende, “Dat maken wij hier regelmatig mee!”. “Ja”, zegt de Hollander, “maar toch niet dat de vrouw in de auto zit en roept: “Beetje naar links, beetje naar links!”
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En nog een gezonde zondag.

Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss M. schreef:

    Hahaha…..ze zijn leuk Jan, maar die laatste is SUPER…!!!!! 🙂
    Hoop dat het weer een beetje beter met je gaat.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Jaja, een grijze zondag werd weer iets zonniger door de glimlach die jij ons weer ontlokte met de zondagse mopjes J@n…

    Like

  3. goede morgen Jan,
    die laatste vond ik erg goed,
    zonnige groetjes uit het zuiden en een fijne zondag toegewenst

    Like

  4. roadlaura1969 schreef:

    Hahahaha die laatste is geweldig J@n 😀

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Whahaha , die laatste is écht een dijenkletser, Het hadden natuurlijk óók gewoon twee blonde dames kunnen zijn i.p.v. een Belg 😉

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Ze zijn weer leuk, ik mag ook niet meer helpen met huiswerk. oma

    Like

  7. Inge schreef:

    Geweldige moppen die weer een glimlach op mijn snoet laten verschijnen… Thanks!

    Like

Geef een reactie

