Nou, echt goed gaat het nog steeds niet met me, maar ik heb afgelopen nacht de hele nacht ononderbroken geslapen en dat is de laatste weken niet meer voorgekomen. Ik neem dus maar aan dat er verbetering in zit.
Hier nog een leuke reclameboodschap:

Kijk, zo zie ik ze graag. 😉
De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Kijk dat is nou reclame maken!! 😉
    Als je een nacht goed door kunt slapen voel je je meestal overdag ook een stuk beter.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. Emmelinda schreef:

    Ik ben blij dat je nu eens lekker doorgeslapen hebt. Dat scheelt altijd al een heel stuk. Hopelijk ben je snel weer de oude!

    Like

  3. wat een goede reclame Jan, echt leuk.
    Volgens mij ga je nu de goede kant op na een nachtje goed slapen…
    ga zo door….

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Heel leuk, ik denk dat ik dat spul maar niet ga gebruiken. Ik vind het niet zo leuk als de vogeltjes tegen de ruiten gaan vliegen 🙂
    Groetjes.

    Like

  5. rietepietz schreef:

    De wraak van de kraaien ,leuk natuurlijk;-)
    Een nacht lekker doorslapen zal je wel goed gedaan hebben, welterusten voor vannacht!

    Like

  6. Billy schreef:

    hahaha!
    Wij hebben ook zo’n terrasdeur, en al menige bezoeker heeft al ’s hetzelfde meegemaakt

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat is een goed bericht, aan de betere hand.
    Eksters zijn wel brutaal, maar zo dat wist ik niet.
    Ze zijn wel gek op pindakaas. oma

    Als kind wilde ik altijd stekeltjes haar hebben.

    Like

  8. Blog Zonder Naam schreef:

    Waar kopp je dat spul??????? Ik heb alleen glassex en dat zeemt lang niet zo schoon als de reclame doet geloven. En i.v.m. de komende bedrijfskeuring moet er nogal wat gezeemt en geboend worden (extra schoner maken dan normaal) en dat naast de komende voorbereidingen voor zondag……
    Verder ben ik NIET ziek… Ik heb hoofdpijn, het bloed loopt uit mijn neus, ik voel me moe en zou het liefst de hele dag in bed willen blijven: Maar dat kan dus niet, want de show must go on!! Poetsen en boenen, bedrijf draaiende houden, mijn ouders helpen, kortom J@n , ik voel met je mee, maar ik ben niet ziek…….( al voel ik af en toe wel zo)

    Like

  9. roadlaura1969 schreef:

    Hihi mooie video. ….J@n nachtrust zijn pluspunten hoop dat het steeds meer bergop gaat met je en anders tussen de middag even gaan liggen 😉

    Like

  10. oma schreef:

    Ha Jan,

    Een lp pakken ze niet, maar een glimmende USB-stick misschien wel. oma

    Like

  11. Leo's mening schreef:

    Wat vervelend J@n! Sterkte man! En beterschap! Neem wel de tijd, anders ben je over een paar weken weer geveld…

    Like

Geef een reactie

