ziek_05

En ik maar denken dat ik er met een paar dagen (en nog erger, nachten) vanaf zou zijn, maar Rietepietz waarschuwde al in een reactie: “Ik hoop van harte dat je inderdaad nu helemaal beter bent . Ik hoor nogal wat berichten dat het een hardnekkig griepje is met soms nog een vervelende nasleep!” En ze heeft jammer genoeg helemaal gelijk gekregen, ik had het ergste nog niet eens gehad en ik ben er nóg niet klaar mee.

Het was vorige week donderdag even een luwte om des te harder opnieuw toe te slaan. Maar nu denk ik het ergste onderhand toch wel gehad te hebben, hoewel ik me van tijd tot tijd de longen uit het lijf hoest en dat is vooral ’s nachts voor zowel mij als voor Joke niet prettig om het zacht uit te drukken.

Enfin, als we deze winter hebben gehad beginnen we weer met een nieuwe Lente.

De groeten. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. Van harte beterschap Jan,
    helaas is de winter weer opnieuw begonnen en op dit moment de lente nog lang niet in zicht, sterkte er mee

    Like

  2. roadlaura1969 schreef:

    Och J@n Beterschap het is dit keer een rot virus ziek het echt goed uit hoor , , nou beterschap xxx

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Ja het schijnt een heel akelig griepje te zijn waar je niet zo snel vanaf bent. Hopelijk heb je het ergste nu achter de rug Jan. Ik wens je i.i.g. beterschap.
    Groetjes, Mar

    Like

  4. Inge schreef:

    Beterschap jan. Ik was 2 weken geleden grieperig en vorige week ging het weer aardig en sinds vandaag weer keelpijn 😦 Ik wil vitamine Z.
    Doe rustig aan en laat je vertroetelen door Joke.

    groeten Inge

    Like

  5. Billy schreef:

    er zijn veel zieken deze dagen, maar dat kan ook niet anders hé met dit hondenweer
    Ik wens je nog veel beterschap toe, J@n!!!

    Like

  6. Raaf alias Vlinder schreef:

    Komen je even van harte beterschap wensen en ziek maar goed uit hoor!
    Dikke knuf van ons aan Joke en jou van ons hiero,

    Jeroen en Raaf xxx

    Like

  7. Emmelinda schreef:

    Agossie, arme jij. Ik wens je dan ook van harte beterschap en hoop dat je snel weer van die ellende af bent. Ziek maar goed uit ;-).

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Het is een echt winter griepje, ze weten beide niet van wijken.
    Beter schap Jan, lekker uitzieken. oma

    ot,zonder therapeut heb ik geen leven.
    De rug komt wel weer goed, voel hem nog wel regelmatig.

    Like

  9. rietepietz schreef:

    Hé jasses , ik krijg áltijd gelijk als ik dat liever niét wil ! Maar het klopt ,er zijn nogal wat “grieplijers” die een terugval krijgen of een longontsteking “toe”krijgen .Hou dat hoesten maar goed inde gaten en als je het niet vertrouwd even naar de dokter !
    Knap dat je logjes er toch niet onder geleden hebben ! Beterschap maar weer!

    Like

  10. Dwarsbongel schreef:

    Hm, jij ook, daar in het zuiden des lands? Ik hier…
    Van harte beterschap.

    Like

  11. riet(je) schreef:

    ook beterschap van mij natuurlijk, je hoort het aan alle kanten, dat het langer duurt deze keer! lieve groet van mij

    Like

  12. Leo's mening schreef:

    Op TV zag ik een onderwerp over die griep voorbij komen. Mengelmoes van griepvirussen die er voor zorgt dat mensen soms lang en vooral diepgaand ziek kunnen worden. Mag hopen dat jij er snel vanaf bent. De lente komt er aan!!

    Like

Geef een reactie

