small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80

 

Een kantoormedewerker vraagt aan zijn vrouwelijke collega:
“Goh, leuk truitje. Van kamelenstof gemaakt misschien?
Zij: “Hoezo?”
“Nou, ik dacht vanwege die ….. twee bulten…”
ff stil …..
Zij: “Mmmm en die leren jas van jou dan, die is zeker van varkensleer…
Hij: “Hoezo ?”
”de kop zit er nog aan!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vlaamse jachthond:

Juul : “Mijne ouwe hond is dood en ik heb ne nieuwe gekocht, ene jachthond.”

Jef : “Ha ja, en kan hij goe jagen?”

Juul : “Ik zou het geloven, ‘k liet hem aan een konijnenpoot rieken en hij bracht een aas of een konijn mee, ik liet hem aan de pluim van een fazant rieken en hij bracht een fazant mee naar uis.”

Jef : “Wauw, das ne goeie hond zeg, en kan die nog meer?”

Juul : “Natuurlijk en nog geen klein beetje ook: ik liet hem aan de string van mijn vrouw rieken en hij bracht de kloten van mijne buurman mee.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een brandweerman staat buiten bij de brandweerkazerne te sleutelen aan de motor van een pomp.
Opeens hoort hij achter zich een lief stemmetje dat zegt: “Dag meneer de brandweer”.
Hij draait zich om en ziet een klein meisje van een jaar of zes, dat in een bolderwagen zit.
De bolderwagen is omgebouwd tot een brandweerwagen, compleet met ladder en brandslangen.
De wagen wordt getrokken door een hond en een kat.
Complimentjes makend over wat hij ziet loopt hij rondom de bolder-brandweerwagen.
De hond is met een riem aan zijn halsband voor de kar gespannen.
De kat, het blijkt een kater, zit vast aan de kar via een touwtje om zijn testikels.
Een beetje verbaasd zegt de brandweerman tegen het lieve wicht: “Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij trekt die kater de kar beter als je hem ook aan een halsband vastmaakt”.
“Dat weet ik,” zegt het meisje, “maar dan heb ik geen sirene..”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dat waren ze weer.

Nog een prettige zondag. Houdje

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Dat wicht moet ik niet tegenkomen grrrr
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Wat een gemeen kreng is dat! Maar….ze zijn weer leuk. 😉
    Groetjes en een fijne zondag.
    Mar

    Like

  3. Emmelinda schreef:

    “…geen sirene” *giechelt en slaat daarna van schrik hand voor mond*.
    Zijn weer leuke moppies J@n!

    Like

  4. goede morgen Jan,
    wat zijn ze weer leuk, die vlaamse jachthond hihi…
    fijne zondag toegewenst

    Like

  5. roadlaura1969 schreef:

    Goedemorgen J@n weer gelachen en ze waren weer goed de laatste wat sadistische trekjes en de middelste wat moeten die ballen gemeurd hebben Hahahaha 😉

    Like

  6. Leo's mening schreef:

    Wel op het randje allemaal hoor…..maar kamelenbulten spraken mij het meeste aan….

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Als er brand is moet je er snel zijn. oma

    ot, mijn moeder zetten wel eten in een ijzeren pan buiten, dat was voor de koelkast.
    Denk dat onze eerste koelkast in 1966 in huis kwam.

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Eigenlijk moet ik natuurlijk zeggen “foei J@n” ….. maar dat dóe ik niet hoor, ik heb er gewoon gniffelend om zitten lachen ! Nou ja die poes is natuurlijk wel zielig natuurlijk 😉

    Like

  9. Inge schreef:

    hahaha ze zijn weer origineel en leuk!

    Like

Geef een reactie

