ziek_05

‘n Paar dagen was ik uit de running wegens ziekte.

Ik had het koud, ondanks dat mijn lichaam gloeiend aanvoelde.

Gelukkig is de zaak weer wat op orde en kan ik weer doorgaan waar ik mee bezig was.

Dus ook het reageren bij jou komt weer dik voor elkaar en hopelijk komt die ziekte niet meer terug.

Ik vond er niks aan, ondanks dat ik wel verwend ben door Joke.

Nog een fijne dag verder. Houdje.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ziek zijn is altijd vervelend Jan, blij dat je weer opgeknapt bent, groetjes

    Like

  2. rietepietz schreef:

    Ik hoop van harte dat je inderdaad nu helemaal beter bent . Ik hoor nogal wat berichten dat het een hardnekkig griepje is met soms nog een vervelende nasleep!
    Gelukkig heeft Joke goed voor je verzorgd ,maar dat verbaast me helemaal niets !

    Like

  3. oma schreef:

    Ha Jan,

    Het is een opdringerig griepje, maar je bent hem de baas, dankzij Joke haar warme ondersteuning. oma

    ot, mooi antwoord op onze log.

    Like

  4. miss Marple schreef:

    Getsie Jan, vervelend hoor. Ik hoop dat je snel weer de oude wordt. Beterschap!!!
    Groetjes, Mar

    Like

Geef een reactie

