Hierbij vraag ik me af hoe je dit kunt noemen, zijn het nou acrobatische dansers of dansende acrobaten?
In ieder geval is het mooi!
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Inderdaad Jan, het zijn dansers maar ook acrobaten! Ontzettend knap en mooi.
    Groetjes, Mar

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Dan mag je zelf kiezen hoe je het noemt. Knap gedaan.
    groetjes.

    Like

  3. maakt niet uit hoe je het noemen wilt,
    vind het ontzettend mooi en knap,
    welterusten Jan

    Like

  4. Suske schreef:

    ik heb er ook geen naam voor maar het is indrukwekkend.

    Like

  5. roadlaura1969 schreef:

    Ga er maar aan staan, tis prachtig hoe ze alles beheersen 😉
    Fijne woensdag groetjes Laura

    Like

  6. Emmelinda schreef:

    Mooi? Ik vind het práchtig! Zo knap, wauw! 😀

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Als je zo goed bent, kun je er vast wel mee optreden.
    Net ook even geoefend, maar de rug is nog niet soepel. oma

    Like

  8. Boerin zonder Naam schreef:

    Ik persoolijk zou het muzikale acrobatiek noemen.
    Dansen is voor mij toch meer een wals, quickstep,tango,veleta of horlepiep; en dit is duidelijk veeeeeeeeel meer!

    Like

  9. rietepietz schreef:

    Als ik het op mezelf betrek noem ik het “onmógelijk” 😉 Wonderlijk dat mensen zó lenig én sterkt kunnen zijn!

    Like

Geef een reactie

