21

22

23

24

25

26Zit er iets voor je tussen? 😉

Prettig weekend. houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ja hoor Jan, die rode safarie wagen is wel wat voor mij! 😉
    Fijne zaterdag. Groetjes

    Like

  2. voor mij is die 5e foto, die kleine grijze, wel iets.
    fijn weekend toegewenst Jan

    Like

  3. roadlaura1969 schreef:

    Goedemorgen J@n die tweede en vierde zou ik weleens in willen zitten, de eerste lijkt net een modern amfibievoertuig 😉

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Als het dan toch moet geef mij dat smartje maar. Genoeg voor een á twee personen en waarschijnlijk heel zuinig.
    Groetjes.

    Like

  5. Emmelinda schreef:

    Euh, ik denk dat ik deze keer pas. Hou ik ons eigen groentje 😉

    Like

  6. Billy schreef:

    die eerste lijkt me wel een prima hotel op wielen!

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    De Citroën Snoek is ietjes aangepast, wel weer een mooie verzameling. oma

    Like

  8. Leo's mening schreef:

    Die laatste Citroen is er een die men echt liet meerijden in de Tour de France indertijd. Soortgelijke bakken benutte o.a. de Telegraaf een paar decennia geleden om elke dag transporten met kranten te rijden naar Frankrijk. Dus die is nog ze gek niet. De rest (net als die Citroen) staat intussen wel ergens in een museum.

    Like

  9. rietepietz schreef:

    Nou nee, ik denk niet dat één bij is waar ik hier in het drukke stadsverkeer mee zou dúrven rijden 😉

    Like

Geef een reactie

