Het ziet er wel aardig uit, maar het blijven wilde dieren en dus veel gevaarlijker dan die heilige koeien uit India.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. pracht filmpje Jan, geweldige dieren, echt leuk om te zien,
    welterusten

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Die beesten liepen vermoedelijk altijd al in die hoek van het land, maar daar bouwden mensen steden, straten en golfterreinen. Tja, en als die beesten dan hun natuurlijkte behoeften volgen en lopen waar ze lopen weet je weer waarom je als mens beter weg kunt blijven van al die natuur en de dieren met rust moet laten…

    Like

  3. roadlaura1969 schreef:

    J@n stop met woorden als heilig , ik krijg warempel alweer het filmpje niet te zien hmzzz *prevel weesgegroetjes* 😉

    Like

  4. datzalwel schreef:

    Prachtig om te zien hoe die dieren ondanks de mensen hun natuurliojk instinkt volgen. Die ene wist waar hij nar toe ging , de slager. Je krijgt er wel ontzag voor als ze zo dichtbij komen. Helaas hebben de mensen ” daarvoor ” geweren ontwikkeld.

    Like

  5. Emmelinda schreef:

    Dan ben je zo’n groot en wild dier en wat krijg je dan voor een zielig piepgeluidje? Hahaha. Maar even zonder gekheid, gevaarlijk hoor. Ik weet niet of ik daar zo bij ging kijken ;-). Niet zo dichtbij in ieder geval hihi.

    Like

  6. Blog Zonder Naam schreef:

    Voor het geval er een yup stopt met een sportwagen die koeien of herten wil tellen…..
    ….dit zijn dus elanden…. Iets groter, gevaarlijker en sterker! Voornamelijk geschikt voor de slacht of om de slee van de kerstman te trekken.

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Dit soort beestjes heb ik toch liever (niet zonder een hek ertussen ) op een meter afstand van me! Wel machtig mooie dieren !

    Like

  8. miss Marple schreef:

    Het is een leuk gezicht en het zijn prachtige dieren, maar je kan ze beter niet in de straat tegenkomen. 🙂
    Groetjes

    Like

  9. Billy schreef:

    toch wel een uitzonderlijk schouwspel
    Maar ik denk dat die golfers die dieren liever niet zien komen…

    Like

Geef een reactie

