Dan snap je er gewoon helemaal niks meer van. ๐Ÿ™‚
Lachen!!!
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Die non is dus niet bepaald een ‘heilig’ boontje…!!! ๐Ÿ™‚
    Groetjes, Mar

    Like

  2. roadlaura1969 schreef:

    Ik lach me krom”de heer” denkt dat het niet voor mijn ogen bedoeld is filmpje toont zich niet *ook al afstandsbediening in de hemel* ๐Ÿ˜‰

    Like

  3. hihi…. dat was lachen, tja…nonnetjes zijn ook mensen
    fijne dag Jan

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Verboden vruchten zijn veelal het lekkerst….
    (getuige Eva…)

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Waarschijnlijk gewoon een foto haar “echtgenoot”, tenslotte zijn deze dames alleen getrouwd met een “Heer” ๐Ÿ˜‰

    Like

  6. Emmelinda schreef:

    Hahaha kijk die mensen eens lachen! Geweldig ๐Ÿ˜€

    Like

  7. Billy schreef:

    ik had het filmpje al gezien,
    maar het blijft lachen!

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Vreemd hoor iedereen neemt de foto’s mee naar huis.
    Je vraagt je af, zomaar iets toe eigenen. oma

    ot, heb ook nog metaal op de lts gehad, tijdens de elektro opleiding.

    Like

Geef een reactie

