small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80

Ik zei tegen mijn maat:
” Kijk eens naar die twee ouwe kerels aan de andere kant van de bar”

“Zo zien wij er over 10 jaar ook uit “.

 

Hij keek me aan en zei: “Dat is ’n spiegel…slome “

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een zatlap loopt ’s nachts over straat en belt om 4 uur ’s morgens
aan bij mensen.
De man des huizes staat woedend op en vraagt: “Wat is dat hier,
wat scheelt er?”
De zatlap: “Kom me duwen! Je moet me komen duwen!”
Razend zegt de bewoner: “Ik ken je niet eens, het is 4 uur in de morgen, en jij vraagt me om je te komen duwen. Bol het af jong…” Terug in de slaapkamer, legt hij zich terug in bed, maar zijn vrouw
speelt hem de les: “Nu heb je toch overdreven. Het is jou toch ook
al overkomen dat je in panne staat met de wagen. Je had die sukkelaar
toch wel even kunnen helpen duwen.”
Man: “Ja, maar die kerel was strontzat.”
Vrouw: “Reden te meer om hem te helpen, het gaat hem nooit alleen
lukken. Nee, zo ken ik je helemaal niet, ik ben zeer teleurgesteld in je.”
Haar man, helemaal ontdaan, kleed zich toch maar weer aan en gaat
naar beneden. ! Hij opent de deur en roept: “He kerel, ik kom
je duwen, waar zit je?”
Zatlap: “Hier in de tuin, op de schommel”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Knap blondje vertelt:
Vorig jaar heb ik alle ramen in mijn huis vervangen met die dure dubbele
beglazing en energie-efficiënte vorm.
Vandaag kreeg ik een telefoontje van de aannemer die ze geplaatst heeft.
………
Hij klaagde dat de werkzaamheden een jaar geleden waren voltooid en ik
hiervoor nog steeds niet had betaald.
Hallloooo ,… gewoon omdat ik blond ben, betekent dit niet automatisch dat
ik dóm ben hoor …. !!!
Ik zei hem : dat zal dan één dezer dagen toch wel gebeuren volgens
mij…….
Dus ik vertelde hem precies wat zijn verkoper me had verteld vorig jaar:

“Deze super-ramen betalen zichzélf binnen een jaar” Hallloooo ????

En het is nu ongeveer een jaar geleden !

Er viel enkel een ijzige stilte aan de andere kant van de lijn, zodat ik
maar gewoon heb opgehangen.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Verder nog een plezierige voortzetting van deze zondag!

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss M. schreef:

    Hahaha….ik zie het voor me, die zatlap op de schommel!! 🙂
    Truste Jan en een fijne zondag.

    Like

  2. Leo's mening schreef:

    Kijk, zelfs op deze ijskoude en witte zondag valt er toch iets te glimlachen en ons hart te verwarmen…dankjewel J@n…

    Like

  3. oma schreef:

    Ha Jan,

    Gelukkig hebben we geen schommel meer.
    Met de gestegen energie prijzen lopen we binnen op ons dubbelglas. oma

    Like

  4. Suske schreef:

    daarom dat ik alle spiegels uit mijn buurt houd J@n.
    fijne zondag !

    Like

  5. ze zijn weer hartstikke goed Jan,
    is bij jullie ook zoveel sneeuw gevallen,
    hier 20cm en het blijft maar sneeuwen…….

    Like

  6. Emmelinda schreef:

    Hahaha, waren weer leuke moppen J@n! Het is dat er in mijn schommelbank momenteel een laag sneeuw ligt, anders was het er goed vertoeven 😉

    Like

  7. Dwarsbongel schreef:

    Snap je nou waarom ik nooit meer met m´n maat in de kroeg kom?
    Mooie sneeuwdag nog, ik kreeg de indruk dat er in jullie omgeving meer ligt dan hier: hier ligt zo’n 5 cm…

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Whahahaha , ik lig in een deuk en ik weet niét welke ik nou het leukst vind ,goed teken ,ze zijn gewoon alle drie keigoed!

    Like

  9. roadlaura1969 schreef:

    Hahahahaha, ik heb weer gelachen de eerste kon ik me ook een goed beeld bij voorstellen (aangezien we zelf een kroegje hebben gehad )….dank je J@n weer lekker gelachen 😀

    Like

Geef een reactie

