Zoiets zocht ik nou net. ๐Ÿ˜‰
Prettige dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Oke dan word het dus niet Spanje maar Amerika ๐Ÿ™‚
    Groetjes.

    Like

  2. miss M. schreef:

    Tja….luxe hoor, alleen niet zo handig als je haast hebt. Mooie auto ook trouwens. ๐Ÿ™‚
    Groetjes, Mar

    Like

  3. roadlaura1969 schreef:

    Haha ja dromen mag; -) En soms komen ze ook nog uit:-D

    Like

  4. watzegjemenou schreef:

    Hihi als je op de bank zit lijkt het net alsof je op de begane grond woont, zo met de auto’s voor de deur ๐Ÿ˜‰

    Like

  5. rietepietz schreef:

    En dan maar hopen dat er geen stroomstoringen voorkomen;-) Toppunt van luiheid toch wel een beetje ๐Ÿ˜‰

    Like

  6. Leo's mening schreef:

    Ik zou al blij zijn als het flitsertje even onder dak geparkeerd kon worden en ik niet steeds de sneeuw er vanaf moest halen…

    Like

  7. Billy schreef:

    decadentie ten top vind ik…

    Like

Geef een reactie

