Nou, hier zie je waar het geld van de vrouw blijft. 😉
Grappig gemaakt nietwaar?
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Goed dat ik het weet ,ik dacht al waar blijft het toch.
    Groetjes.

    Like

  2. wat een leuk filmpje, dacht al bij mezelf…. waar blijft het geld toch…. hihihi

    Like

  3. miss M. schreef:

    Knap gedaan! Waar kan ik een paar van die schoentjes halen…?? 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  4. Emmelinda schreef:

    Jaaaaaaaa schoenen! Gisteren twee paar gekocht. In de opruiming. Zo jammer dat ik ze niet allemaal tegelijk aan kan hahaha. Knap gemaakt, dit filmpje. Zal ‘m zo meteen aan Imelda Mies laten zien. Zij is dus écht verslaafd aan schoenen 😀

    Like

  5. IngeInge schreef:

    Mooi filmpje. Ik neem aan dat laarzen ook onder vallen hihihi

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Hahaha nou gelukkig steek ik het niet in schoenen, daarvoor heb ik weer een andere tik 😉

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Hij is goed gemaakt, vind ook regelmatig muntgeld, van de wandelwagentje in de bank, sofa dan.
    Zolang het niet knispert valt het nog mee. oma

    Like

  8. Leo's mening schreef:

    Mijn moeder was er zo een, alles goed en wel, maar schoenen had ze wel….Een kast vol…haha!

    Like

  9. rietepietz schreef:

    Ik pleit “niet schuldig” , helaas zijn mijn voeten niet geschikt voor dit soort elegante schoentje ….jammer ! En de klossen die ik dus wél aan kan koop ik niet meer dan écht nodig is !

    Like

Geef een reactie

