!cid_D92636B014864410BA5D87C59A389C41@Golf

Grapje. 🙂

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss M. schreef:

    Kijk dat is nou jongleren met woorden! Leuk gevonden Jan! 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Jij kunt vast wel een kamer reserveren als we op vakantie gaan naar Frankrijk.:-)
    Groetjes.

    Like

  3. Emmelinda schreef:

    Hahaha dat was even goochelen met woorden. Leuk!

    Like

  4. hih…. leuk Jan, fijne nieuwe week toegewenst

    Like

  5. Blog Zonder Naam schreef:

    Ha J@n; De laatste weken heb ik het reageren wat laten sloffen… Druk druk druk…
    Veel resurch gedaan en bloggers aangeschreven voor de sprokkelweek op mijn blog van deze week. (weinig negatievenreactie gehad en misschien wel weer een paar nieuw lezers…… Wie weet?)
    Verder veel werk gehad aan het opstellen van het boek over het maken van de grootste boerenkaas van Nederland. Een oud klasgenoot van mij, een collega-kaasmaker van mijn man gaat het samenstellen, en ik had nogal wat foto’s, dus ook daar veel werk aan gehad.
    Nu maar weer een reageren:
    Toevallig kende ik deze vertallings tabel…..Uit de tijd dat ik de resurch deed voor de Franse blog-week. Ik heb overigens nog genoeg matriaal om nog een Franse thema-week te maken…. misschien neem ik ‘m dan ook mee!
    Maar leuk is ’t íe… Zeer zeker!!

    Like

  6. Billy schreef:

    het lijkt wel een westvlaamse zin dan!
    Leuk!

    Like

  7. roadlaura1969l schreef:

    Geniaal hahahahaha, misschien helpt sperti 😉

    Like

  8. Suske schreef:

    leuk geheugensteuntje voor in de klas.

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Hij is leuk, goochelen met taal. oma

    Like

  10. rietepietz schreef:

    Goh… dat ik ooit nog eens in het Frans aan het lachen gemaakt kan worden mag een mirakel heten 😉

    Like

  11. Inge schreef:

    Haha welke malloot heeft dit verzonnen….te leuk!

    Like

  12. Leo's mening schreef:

    Wel watr flauw hoor…….ken ze beter van jouw hand J@n! 🙂

    Like

Geef een reactie

