Dit vond ik weer een goeie.
Ik heb me namelijk al langer afgevraagd hoe ijsberen zijn ontstaan.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Hij is hartstikke goed Jan! Grinnnnnn….dit heb ik ook nooit geweten! Zo zie je maar, weer wat geleerd. 😉
    Groetjes

    Like

  2. Erg goed Jan, hoe komen ze er toch op, goede reclame voor Samsung……

    Like

  3. datzalwel schreef:

    Heel leuk , maar zoals met de meeste reclame voor een keer . Wel jammer want het is heel goed bedacht.
    Groetjes.

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Meer een bioskoopreclame, want duurt nogal lang voor TV-gebruik. Wel leuk!

    Like

  5. roadlaura1969l schreef:

    Geweldig ik zit eerst met bewondering naar dat pracht dier te kijken en dan….. verassing hahahaha geweldig J@N,

    Dank je weer genoten 😀

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Ooooh… zit dat zo! Zo is reclame best om aan te zien hé!

    Like

  7. Emmelinda schreef:

    Kijk, dat zijn nog eens leuke reclames. En veel leuker dan Robijntje 😉

    Like

Geef een reactie

