small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80

Er zitten 2 Belgen op een fiets. Zegt de ene Belg tegen de andere:
“Wist je al dat er een bobbel in je fiets zat?”
Zegt de andere:
“Ja dat weet ik, want mijn fiets is zwanger. Zullen we even ergens gaan zitten en wachten tot er een klein fietsje wordt geboren?”
Even later zijn ze op een bankje gaan zitten en zitten maar te wachten.

Dan komt er een derde Belg bij en vraagt wat ze aan het doen zijn.
“Nou”, zeggen ze, “we zijn aan het wachten tot de kleine fiets geboren wordt.”
Dan begint de derde Belg erg hard te lachen en zegt:
“Dat kan toch helemaal niet, want dit is een herenfiets!”

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

De koning van België is het beu dat er alleen maar moppen over Belgen gemaakt kunnen worden en nooit over Nederlanders omdat ze nooit wat doms doen. Dus hij vraagt aan de koningin van Nederland:
“Ik ben het beu, kunt u niet is iets doms doen?”
De koningin zegt: “Nou vooruit, ik laat wel een brug in de woestijn zetten.”

Twee maanden later komt de koning terug:
“We hebben genoeg moppen over jullie gemaakt, u kunt de brug weer weg laten halen.”
“Nee, ” zegt de koningin, “dat gaat niet. Er staan namelijk twee Belgen op te vissen!!!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een dronken man gaat naar de kermis. Bij de schiettent schiet hij in de roos en krijgt als prijs een waterschildpadje. De volgende dag gaat de dronken man weer naar de kermis. Bij de schiettent schiet hij weer in de roos en krijgt weer een waterschildpadje. De derde dag gaat hij weer naar de kermis en schiet bij de schiettent in de roos. Maar dit keer krijgt hij als prijs een teddybeer. “Hé,” zegt de dronken vent, “zijn de gevulde koeken op?”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=

Verder voor de zuiderling: Hil veul plezier mi die drie bonte daag!

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Achgut die laatste :_((
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Tja….mooie mop weer over de Belgen! Maar ik ben toch bang dat er in België heel veel grappen over de Hollanders worden gemaakt. 😉 Alaaf Jan

    Like

  3. roadlaura1969 schreef:

    Joa J@n dei woare alle wer goad mer die letzte mot ig neit aan dinke 😉 Even een stukje dialect voor de drie dolle dagen, ik blijf lekker binnen 😀

    Like

  4. ze waren weer leuk Jan,
    nee…. voor mij hoeft carnaval niet,
    fijne zondag

    Like

  5. Boerin zonder Naam schreef:

    Lachen!!
    Wat betreft carnaval…. Blog zonder naam carnavalt morgen vrolijk verder hoor!
    (zelf mijn icoontje heeft en maskertje op)

    Like

  6. VoorHetBlogGezet schreef:

    Voor mij de middelste J@n! Voor jou een fijne Zondag.

    Like

  7. Suske schreef:

    belgen of nederlanders
    kan me niet schelen
    ik moet er mee lachen.
    fijne avond J@n.

    Like

  8. Emmelinda schreef:

    Hahaha, ze zijn weer leuk J@n :D. Fijne avond! *zwaait*

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    De laatste is wel sterk, maar lachen is gezond. oma

    ot, je hebt gelijk, het zijn natuurlijk ovenwanten.

    Like

  10. rietepietz schreef:

    Ze zijn weer ijzersterk J@n , ook de maandag nog 😉

    Like

Geef een reactie

