Een leerzaam filmpje over zes verschillende manieren van zakkenrollen, zeer goed in beeld gebracht door de Politie:

Misschien heb je er iets aan.
De groeten. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. tja… Jan,
    mijn goede wederhelft heeft me dit filmpje al eens doorgestuurd……
    hij waarschuwt me altijd dat ik op mijn tas moet letten…..

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Leerzaam, je moet idd altijd alert blijven, zeker op plaatsen waar het erg druk is. Dit is bureau Jan Hendrikstraat, middenin het centrum van Den Haag, daar werkt een vroegere collega van me.
    Groetjes, Mar

    Like

  3. Emmelinda schreef:

    Zo gehaaid he? En soms is het niet eens nodig. Ik bedoel; soms zie je alleen al in de supermarkt dat iemand de gelegenheid geeft door de tas aan de kar te hangen en de kar te laten staan om nog even terug te lopen naar een ander gangetje. Of van die fietsmanden/kratten waar de tas zo voor het grijpen ligt 😦

    Like

  4. Inge schreef:

    Leerzaam in de zin van nog meer opletten want zelf uit gaan voeren… neee…. Op dit moment een inbraakgolf bij ons in het dorp. In de afgelopen maand 23 keer ingebroken (en das veel voor zo’n klein dorpje) Misdaad loont niet!

    Like

  5. Leo's mening schreef:

    We moeten telkens weer worden gewezen op de slinkse wijze waarop dit schorem ons ontdoet van onze spullen. Kakkerlakken die de maatschappij onveilig maken. Helaas, net als bij die insekten, helpt verdelging maar tijdelijk. Het teelt aan, en dan kan je weer opnieuw beginnen…..

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Ja hey J@n zit je hier mijn graai trucjes uit te zenden 😉 Zonder gekheid op een stokje je vraagt je af wat ze bezield om dit criminele te doen !

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Ik krijg hier toch altijd een beetje kromme tenen van, de énige die weer op hun “fouten”aangesproken worden zijn gewone burgers die niet op de gedachte komen dat er zulk tuig rondloopt. Het zou beter zijn als men wat meer lokvogels én dit tuig uit de roulatie halen .p.v. de gewone burger te beschuldigen van “het zélf de dief te makkelijk te maken”!

    Like

  8. Blog Zonder Naam schreef:

    …..en naast zakkenrollers heeft Den Haag ook de grootste zakkenvullers van het land!

    Like

  9. Billy schreef:

    hopelijk brengt dit filmpje sommigen niet op ideeën!

    Like

Geef een reactie

