6

5

4

3

2

1

Sorrie, maar ik heb iets met vervoer.

Fijn weekend. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    ja, dit zijn dan ook niet zo maar wat auto’s.
    groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Wat een eigenaardige auto’s zitten ertussen, maar ook hele mooie!
    Fijn weekend Jan

    Like

  3. VoorHetBlogGezet schreef:

    Het zijn dan ook wel heule aparte J@n! Fijn weekend, houdoe

    Like

  4. een beetje vreemde maar ook hele aparte en chique auto’s, fijn weekend,
    tot maandag

    Like

  5. roadlaura1969 schreef:

    O de eerst en de derde zijn best gaaf, die andere ook, maar die zou ik wel eens willen rijden, nou ja de eerste eerder slapen 😀

    Groetjes Laura

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat zijn zeker speciale auto’s, passen nooit in de garage. oma

    Like

  7. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Prima. Maareuh…heeft u geen groene? 😉

    Like

  8. Leo's mening schreef:

    ik ook, los van de fantastische voertuigen in de eerste reeks is die VW T1 tipper geen vreemd voertuig hoor, die werden zo naar wens van de gebruikers gewoon geleverd. Dat maakte ook dat VW zo’n sterke positie kreeg met die busjes. Geen van de concurrenten bood zoveel variatie. Nog steeds marktleider in bedrijfswagenland, en terecht!

    Like

  9. rietepietz schreef:

    Nou ja , vervoer is wel makkelijk maar met dit soort bakbeesten ga ik toch liever niet op pad 😉

    Like

  10. Dwarsbongel schreef:

    Wat een uitslovers… Ik denk dat die laatste nog het zuinigst rijdt.

    Like

  11. Billy schreef:

    het zijn speciallekes, J@n!

    🙂

    Like

Geef een reactie

