Mijn stelling is altijd geweest: “Het mooiste werk is vuurwerk” en als het zo gedaan wordt als in Osaka dan helemaal.
Ze hebben in het filmpje wel een lang intro.


Maar zoals je ziet heb je dan ook wat.
Nog een fijne dag. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Fantastisch mooi Jan! Niet alleen de intro is lang, het filmpje zelf ook, maar wel dubbel en dwars de moeite waard! Zoiets zouden ze hier ook moeten doen en dan die bommen verbieden! 🙂

    Like

  2. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Nou inderdaad, dat is echt prachtig. Ja, die weten inderdaad wat vuurwerk is!

    Like

  3. Leo's mening schreef:

    ik ben niet zo van het vuurwerk, maar als het dan toch moet, dan graag op een goed georganiseerde wijze voor het volk op een weiland ver weg van de bewoonde wereld…zodat er geen zwaar gewonden kunnen vallen, branden, ellende en narigheid. Dit soort vuurwerken lijkt mij daarbij ideaal….

    Like

  4. VoorHetBlogGezet schreef:

    Kijk dat mogen ze van mij hier ook invoeren J@n. Groetjesss

    Like

  5. WOW…. schitterend, echt zeer de moeite waard.
    Fijne dag verder Jan

    Like

  6. datzalwel schreef:

    Gigantisch, ik denk een maatje te groot voor Nederland.
    Groetjes.

    Like

  7. rietepietz schreef:

    Wauw… dát mag je wel een vuurwerk noemen zeg!

    Like

  8. Billy schreef:

    écht spetterend vuurwerk!

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zoiets heb ik niet in de buurt gezien, maar de beesten reageren wel het zelfde. oma

    Ot, men zegt toch vaak dat de jeugd niks is, zelfs over ons vroeger, tis wat.

    Like

Geef een reactie

