Wat je met schapen allemaal kunt doen.
Hopelijk zijn ze er niet gek van geworden.
Fijne dag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Voor de mannen is het natuurlijk een hele prestatie geweest, maar of de schapen zo blij waren dat ze in de nacht aan het rennen moesten ??
    Groetjes.

    Like

  2. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    En ik maar denken dat je alleen maar schaapjes kon tellen hihi ;-).

    Like

  3. pracht filmpje Jan, fijne dag verder

    Like

  4. roadlaura1969 schreef:

    Wat ze al niet bedenken hihihih

    Like

  5. Billy schreef:

    ook al is het volgens mij wel een bewerkt filmpje, het is leuk!

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Leuk gevonden, alle lof voor de honden, prachtig.
    Denk dat de schaapjes wel moe zijn. oma

    ot, soms zou een stift op pennen streek beter zijn.

    Like

  7. VoorHetBlogGezet schreef:

    Leuk filmpje heb je weer met ons gedeeld! Trusten voor straks. Groetjes Ria

    Like

  8. rietepietz schreef:

    Er is hier en daar natuurlijk flink “bewerk” in het filmpje maar dan nog is het toch wel bijzonder.

    Like

Geef een reactie

