small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80De meester deelde de rapporten uit,
Hij kwam naar Jantje toe en zei : “Als je vader dit rapport leest krijg hij er vast grijze haren van”.

Waarop Jantje antwoordde: “Nou daar zal hij blij mee zijn want hij is zo kaal als een bowlingbal”.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Een vrouw vraagt aan haar man :

“Wat bewondert gij het meest aan mij ?

Mijn innerlijke rust of mijn sexy lichaam ?”
Zegt de man : “Uw gevoel voor humor”.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een man en een vrouw lopen door het museum.
Zegt de vrouw: “Marinus zo ‘n lelijke schilderij heb ik nog nooit gezien”!Zegt de man: “Margriet, zet je bril op en ga van die spiegel weg!!!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Waarom maken mannen zo moeilijk oogcontact ?
Borsten hebben geen ogen.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wat is het verschil tussen een Vuvuzela en een vrouw?
Het één is irritant, oorverdovend getetter in je oor en werkt voortdurend op je zenuwen.
Het andere is een plastic toeter.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Op een dag hoort   Sint-Pieter de bel van de hemelpoort.
Wanneer hij deze opent, ziet hij nog juist een man weglopen,
Hij schudt verwonderd het hoofd en sluit de poort terug.
Hij is nog maar tien stappen verder als hij de bel terug hoort,
Hij opent de poort, en ziet nog net dezelfde kerel opnieuw weglopen.
Hij sluit de poort op een kiertje en wacht af achter de hoek,
Na een paar tellen gaat de bel terug, Sint-Pieter trekt de poort open
en kan nog net dezelfde kerel bij de arm grijpen.
Op de vraag van Sint-Pieter of hij met zijn voeten aan het spelen is,
antwoordt de man verward
‘Ik kan er ook niet aan doen, ze zijn mij aan het reanimeren’

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dat mooie Vlaams van die laatste mop heb ik niet van mezelf hoor!

Prettig weekend. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Je begint weer goed in het nieuwe jaar :-)))
    Groetjes.

    Like

  2. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Whaahaa die van die vuvuzela *giechelt*. Ik hoop dat ik die kan onthouden. Zal ‘m nu meteen naar mijn vader sturen :D. Slaap lekker J@n!

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Nou ze zijn weer mooi en kersvers Jan! 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  4. Leo's mening schreef:

    Juist vandaag is een gulle lach wel een extra opkikker….haha! Dankjewel J@n, ik kan er weer even tegen…..:)

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Nee onthouden doe ik ze ook meestal niet maar dat geeft niets , dan kan ik gewoon wéér lachen als er eens een oudje tussen zit !
    Nummer 2,3 en 5 zijn dit keer m’n favorieten ,ik hou wel van een portie zelfspot !

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Hahahaa allemaal goed de bovenste twee echter voor een tikkeltje leuker hihihih.

    Over kunst en schilderij gesproken:

    Er hing in een kunstgalerij een schilderij van 3 donkere naakte mannen,
    Wat wil ,dat dit natuurlijk de aandacht trok van drie dames, die wat verbaasd naar het schilderij keken.

    Wat blijkt van de 3 donkere mannen had de middelste een roze geslachtsdeel !
    Dus vol verbazing en geroezemoes van de dames, viel het de kunstenaar op en liep naar de dames toe,met de vraag of hij hun misschien kon helpen ?

    Waarop 1 dame vroeg hoe het kwam dat van die 3 naakte donkere mannen bij 1 een roze geslachtsdeel was ?

    De kunstenaar grinnikte en zei, wel ten eerste zijn dit geen donkere mannen maar mijnwerkers en van die 3 mijnwerkers is de middelste in de pauze thuis geweest……

    Fijne avond nog 😉

    Like

  7. oma schreef:

    Ha Jan,

    Zal die van de Vuvuzela niet doorvertellen. oma

    Like

  8. VoorHetBlogGezet schreef:

    Ze zijn weer leuk. Die laatste vooral. Groetjesss

    Like

Geef een reactie

