Spanje ….

Op een plein staat een levend standbeeld, een man met een contrabas.
Een meisje gooit een muntje in z’n hoed en krijgt heel veel waar voor haar geld…
Geniet ervan !

Een echte ‘flitsmeute’ is het eigenlijk niet, maar wel best leuk om te zien.
Nog een hele fijne nieuwe week. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. miss Marple schreef:

    Ahhhh gossie, en dat kleine meisje bleef daar nog staan ook in het midden. 🙂
    Groetjes.

    Like

  2. Inge schreef:

    Ik hou hier wel van. Heel erg mooi! Ik hou als ik het had geweten had ik met mn piano ook wel mee kunnen pingelen.

    Groetjes en voor jou, joke en allen die je dierbaar zijn hele fijne feestdagen!

    Like

  3. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Hihi en wie kreeg (van alle muzikanten) nou dat muntje? ;-). Leuk filmpje J@n!

    Like

  4. Blog Zonder Naam schreef:

    Op de wijs van ‘alle menschen werden bruder” kun je zien dat muziek ‘verbroederd’.

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Lijkt me héél leuk als je hier als toevallige passant getuige van kunt zijn ….maar ja , dat kom ik dan weer net niet tegen 😉

    Like

  6. oma schreef:

    Ha Jan,

    Schitterend, het meisje was onder de indruk, net al vele.
    Moet men meer doen, is goed voor de mens, vergeten ze even hun zorgen. oma

    Like

  7. Leo's mening schreef:

    Jaja daar zijn er al een paar van geweest. En het blijft een bijzonder spektakel…jammer is wel dat er zoveel commerciele doelstellingen achter zitten vaak.,.

    Like

Geef een reactie

