small_921681-f0c3c02ddd3185a6b03b3288b5c69c80Een oudere man wordt om 2 uur ’s nachts door de politie staande gehouden en wordt gevraagd waar hij om deze tijd naar toe gaat.

Hij antwoordt: “Ik ben op weg naar een lezing over misbruik van alcohol, roken en laat opblijven en het effect wat het op het menselijk lichaam heeft.”

De politieman vraagt verder: “Echt waar? Wie geeft nou zo’n lezing op deze tijd van de nacht?”

De man antwoordt: “Mijn vrouw.”

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Drie jongetjes staan te pochen.

Jantje: “Mijn papa kan het beste autorijden, hij kan zelfs op twee wielen door de bocht.”

Pietje: “Mijn Papa is de sterkste van alle papa’s, die is voor niemand bang.”

Henk: “Mijn vader is een laffe bange hond.

Als m’n moeder een nacht niet thuis is, gaat die schijter bij de buurvrouw slapen…”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Als gevolg van een hartinfarct ondergaat een man een open hart operatie.

Na de ingreep komt hij terug bij kennis en ziet dat hij verzorgd wordt door religieuze zusters in een katholiek ziekenhuis.
Wanneer hij voldoende bij bewustzijn is, vraagt een zuster aan hem hoe hij de medische ingreep gaat betalen.
Ze vraagt hem of hij een ziektekostenverzekering heeft.

Met zwakke stem zegt hij: “Geen ziektekostenverzekering.”

Ze vraagt hem: “Heb je geld op de bank staan ?”

Hij antwoordt: ” Geen geld op de bank.”

Vervolgens vraagt ze: “Heb je een familielid die je kan helpen ?”

Hij zegt: “Ik heb alleen een zuster, een oude vrijster, die non is in een klooster.”

De zuster antwoordt geïrriteerd: “Nonnen zijn geen oude vrijsters, zij zijn getrouwd met God !”

De patiënt: “Stuur de rekening dan maar naar mijn zwager”.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Het zijn geen kerstgrappen, maar hopelijk brengen ze toch een glimlach op je gezicht.

Fijne zondag nog. Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. ze waren weer leuk Jan,
    ga nu naar bed,
    fijne zondag toegewenst, Greetje

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Ja hoor Jan, ik vond ze weer heel leuk en ze waren voor mij ook nog eens helemaal nieuw! 🙂 Fijne zondag.
    Groetjes.

    Like

  3. Leo's mening schreef:

    Jaja, deze regendag is toch een beetje zonniger door de zondagse humor die ons vanuit het nu bijna warme zuiden bereikte…….dank J@n!

    Like

  4. VoorHetBlogGezet schreef:

    Leuk leuk leuk! De middelste vooral. Groetjessss

    Like

  5. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Hahaha zeker weten dat ze een glimlach op mijn gezicht toverden :D. Goed gevonden J@n! Fijne zondag 😀

    Like

  6. rietepietz schreef:

    Nou ja , ze kunnen in ieder geval onder de kerstboom verteld worden 😉

    Like

  7. Anoniem schreef:

    Ha Jan,

    Een heerlijke onderbreking van het kerst geweld. oma

    Like

Geef een reactie

