En nog een fijne dag!

Houdoe.

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. dat zou ook mijn grootste wens zijn Jan…. hihihhi

    Like

  2. datzalwel schreef:

    Geloof jij nog in sinterklaas??
    Groetjes.

    Like

  3. miss Marple schreef:

    Hé…..dat is ook ‘toevallig’ mijn wens!!!!! 😉
    Groetjes, Mar

    Like

  4. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Hihi, ik kende ‘m al maar hij blijft goed gevonden. 😀

    Like

  5. rietepietz schreef:

    Tja , jéétje , dan kun je zo’n oude baas toch niet kwalijk nemen ? -)

    Like

  6. roadlaura1969 schreef:

    Zie je nou wel dat de Sint Seniel wordt hij haalt het bij mij namelijk door elkaar ik word dikker en mijn bakrekening dunner, nou jaaaa 😉

    Like

  7. Blog Zonder Naam schreef:

    Als ik d oude baas tegenkom, zal ik het aan hem doorgeven!

    Like

  8. oma schreef:

    Ha Jan,

    Dat komt doordat de Sint ouder word!
    Misschien twee tegeltjes met een wens sturen. oma

    Like

  9. Leo's mening schreef:

    Ik geloof nu heilig in de Sint, omdat iedereen om mij heen mijn lijf en bankrekening goddelijk vindt..

    Like

  10. Suske schreef:

    als ik in de spiegel kijk weet ik dat dit op mij slaat ! foei sint !

    Like

  11. Bettina schreef:

    Ik denk dat ik deze ‘spreuk’ in mijn schoentje zet vannacht hihi, fijne avond Janus!

    Like

  12. Billy schreef:

    hahahaha, die blijft goed!

    Like

Geef een reactie

