Een dom blondje moet op de vrijdag van haar eerste, maar o zo teleurstellende werkweek bij haar baas, een notaris, op het matje komen. Daar krijgt ze te horen dat zij maandag niet terug hoeft te komen, waarop het domme blondje zegt: “Prettig weekend en tot dinsdag!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een vrouw ging naar de winkel waar ze de volgende spullen kocht:
* 1 liter melk
* 1 doos eieren
* 1 liter fruitsap
* 1 pak koffie
* 1 ons ham
* 1 doos Cup-a-Soup

Terwijl ze haar boodschappen op de lopende band aan het zetten was, stond er een dronken man achter haar, kijkend hoe ze al haar boodschappen klaarzette. Terwijl ze aan het inpakken was, zei de dronken man heel kalm:
“U bent een alleenstaande vrouw.”

De vrouw was een beetje ontdaan door deze opmerking, maar tegelijk was ze ook geïntrigeerd door de rake opmerking van die dronkaard, want ze was inderdaad alleen.
Ze keek naar haar 6 goederen op de band en zag dat er niets speciaals was dat er op wees dat ze vrijgezelle was.
En zoals vrouwen zijn, nieuwsgierig tot op het bot, vroeg ze uiteindelijk:
“Weet je wat, je hebt gelijk, maar in godsnaam, hoe weet je dat ?”
De dronken man antwoordde:
“Je bent lelijk!”

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Maria, een Italiaanse vrouw, was buitengewoon devoot. Nadat ze trouwde, weigerde ze elke vorm van voorbehoedsmiddel, trouw aan haar geloof. Ze kreeg 17 kinderen. Haar man werd echter ziek en overleed.

De tijd verstreek en Maria huwde een andere man. En weer weigerde ze elke vorm van voorbehoedsmiddel. Zij kregen 15 nakomelingen. Haar tweede man werd eveneens getroffen door een ziekte en overleed. Kort na zijn heengaan werd ook Maria erg ziek en stierf.

Op het kerkhof, tijdens de begrafenisplechtigheid, keek de priester neer op de kist, wierp daarna zijn blik op de hemel en sprak met uitgestrekte geheven armen:
“Eindelijk zijn ze tesamen!”
Dit bracht een mannelijk familielid duidelijk in verwarring en na de dienst vroeg hij de priester om uitleg.
“Mijnheer pastoor, zei hij, tijdens de plechtigheid zei u: Eindelijk zijn ze tesamen! Bedoelde u Maria en haar eerste echtgenoot of Maria en haar tweede echtgenoot?”
De priester keek geruime tijd verbaasd naar de man en sprak:
“Ik bedoelde haar benen!”

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gisteravond kwam ik thuis van het werk
en ik zag dat m’n vrouw nog niet thuis was…
Dus om haar een plezier te doen,
zet ik haar favoriete muziek op.
Vervolgens laat ik het warme water lopen.
Ik voeg er nog een geurig schuimpje aan toe.
Als ze dan thuis komt is alles klaar…

… zodat ze aan de afwas kan beginnen!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

En nog een prettige zondag. Houdoe.

 

Over J@n.

't Is me toch wat allemaal;-)) Mijn bedoeling is het dus helemaal niet om hoogdravende blogs te schrijven, maar enkel en alleen maar om de mensen die me bezoeken te vermaken en een glimlach is mijn beloning. Dus puur voor het vermaak met een enkele keer een ernstige noot moet ook kunnen.

»

  1. datzalwel schreef:

    Tegen wil en dank moet je toch grinniken om die laatste mop, net iets voor Frans om dat te zeggen maar uiteraard niet menen.
    Groetjes.

    Like

  2. miss Marple schreef:

    Grinnnnnnn….ja Joke maar om dat eerste mopje moet ik ook wel grinniken! 🙂
    Groetjes, Mar

    Like

  3. Leo's mening schreef:

    Die laatste brengt vast protesten vanuit feministische kring……Maar wel leuk hoor….de zondag toch iets zonniger, ook al is het een en al grijs en mottigeregen wat ons deel is hier…

    Like

  4. Ik heb weer wat te vertellen vandaag bij de viering van de verjaardag van SPD.
    Dankje wel J@nnem@n

    Like

  5. Raaf alias Vlinder schreef:

    hahaha vooral het eerste en laatste mopje vind ik geweldig;)
    Maar ook eindelijk tesamen is super! hihi
    Fijne zondag lieve Joke en Jan met liefs van ons hiero…;))

    Like

  6. ɐpuıןǝɯɯǝ schreef:

    Hahaha ik ging gisteren gewoon een middag en een avond weg. Toen ik thuis kwam was de afwas gedaan. Slim he? 😉
    Leuke moppies weer J@n! Fijne zondag 😀

    Like

  7. Suske schreef:

    die van die moeder met al haar kinderen vind ik erg geslaagd.
    fijne avond nog J@n

    Like

  8. rietepietz schreef:

    jhe kunt zó zien dat die derde een mop is ,in het écht zou meneer pastoor dat nóóit zeggen begreep ik van katholieken 😉 die laatste gaat hier niet helamaal op ,meestal doet Henk de afwas, bof ik even ?

    Like

  9. oma schreef:

    Ha Jan,

    De laatste is wel erg leuk, durf deze niet te vertellen. oma

    ot, Je verzoekje staat in de lijst, mooie muziek hebben ze gemaakt.

    Like

Geef een reactie

